دوستای عزیز تا چند وقتگی قنداق میکنید کوچولوهاتونو

۱۱ پاسخ

ی دور پیچ ساده میبندم براش . قنداق به سبک قدیم نمیکنم

من نمیکنم گلم

من تا ۶ ماهگی آن شاء. الله قنداقش میکنم

من دوتا قنداق گرفتم ولی اصلا قنداق نکردم بچمو

اره گلم ولی نه سفت و محکم فقط دستاشو میبندم که تو خواب تکون نده نترسه از خواب نپره

من قنداق اصلا نمیزاره ایقد گریه میکنه بازش کنم فقط دور پیچ دستاشو میبندم راحت بخوابه

اصلا‌نکردم

تا وقتی که تو خواب غلت بزنن. بعد که غلت زدن دیگه نباید بکنیم

من هنوزم شباقنداقش میکنم راحت میخوابه

تا هر وقت خودش دوس داشته باشه

مگه قنداق میکنین ؟؟؟قنداق ممنوع الان دیگه

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی