۲ پاسخ

هنوزم با قطره چکان میدی مگه با سرنگ ۵ سی سی بده دیگه راحت تری هم خودت هم بچت
با قطره چکان وسطش میبینی بچه بدقلقی میکنه

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان شهریار مامان شهریار ۳ سالگی
مامان آرسین و آلارز🥑 مامان آرسین و آلارز🥑 ۲ سالگی
مامان قلب خونه❤


🐣 مامان قلب خونه❤ 🐣 ۲ سالگی