۶ پاسخ

سرش خيلى فشار مياره به لگنت

طبیعیه برا منم همینه 🤦🏻‍♀️

یواش یواش شروع میشه عزیزم

منم هستم

فک کنم کم کم بایدفرشتتودرآغوش بگیری واسه همون

مال فشاریه که بهت اومده واسه بچه چون داره میادتولگنت

سوال های مرتبط

مامان قند خونه❤️ مامان قند خونه❤️ ۱۲ ماهگی