۳ پاسخ

عزیزم محدوده نرمالش پایین ۳ هست عدد مام ولی برای تو بیشتر اومده بخاطر اون فکنم خط کشیدن نشون دکترت دادی چیزی نگف؟ فکنم باید سلفری بدی نگران نشو چیزی نیست

ماماگل برنامه اس. تفسیر آزمایش داره

عزیزم شیراز که دکتراش خوبه چرا نگرانی

سوال های مرتبط

مامان نورا🤍 مامان نورا🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نورا🤍 مامان نورا🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دخترم و نی نی🫀 مامان دخترم و نی نی🫀 هفته یازدهم بارداری
مامان یسنا و حسنا مامان یسنا و حسنا ۳ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی