طبق دستور دکتر باید بدی
منم پسرم تازه شده سه ماهش تموم شده بینیش کیپه چشاشم قی کرده یعنی سرما خورده؟
من میدم هر ۸ساعت نیم سی سی
دکتر به پسرمن داده بود هر ۱۲ ساعت ۱۰ قطره
هر ۱۲ ساعت ۱۰ قطره گفت اونسری الانم هر ۸ ساعت ۱۰ قطره گفته
دوباره سرما خورد😒😑
من دوماهه رو هر هشت ساعت پنج قطره
من ماه پیش میراثو بردم گفت صبح ظهر شب ۱۰قطره هر بار
هر ۸ ساعت نصف قطره چکان
ب من گفته بود هر ۸ساعت ۱۰قطره
برادخترم دکتر داده هر ۸ ساعت ۱۰ قطره
دکتر به بچم داد هر روز سه بار ۱۰ قطره
۱۲ساعت ۵تا ۷قطره
روزی ده قطره
دوبرابر وزن نوزاد . هر ۴ ساعت
بچه ی شما هم سرما خورده همش میخوابه بعد خوردن دارو
دکتر به دخترمن داد هر۱۲ساعت ۷قطره
قطره پلارژین واسه نوزاد مشکل نداره؟
یا باید پلارژین کیدز باشه؟
براچی هست
برای چی هست؟
هر ۸ ساعت ۵ قطره
صبح ظهر شب 5قطره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.