۳ پاسخ

بچه اول منم همینجوری بود الان چپ دسته .و باهوش .
درصورتی که خودمون چپ دست نداریم

ای خداااا ازکی جغجغه رومیفهمن

نه قطعاً
نیمکره چپش زودتر فعال شده

سوال های مرتبط