مامانا دمای بدن ۳۷.۳تب داره یعنی؟

۳ پاسخ

با تب سنج دیجیتالی اره شروع تبه مواظب باش امشب

استا بده نذار بره بالا

تب نیس ولی ظاهرا شروعشه

سوال های مرتبط

مامان محمدامین مامان محمدامین ۳ سالگی