۳ پاسخ

یه مدت اذیت می‌کنه ولی بعدش لذت بخشه اینکه شب بیدار نمیشه دائم و خوابش با کیفیت تره و غذا رو بهتر میخوره

من فقط شیر خودم میدادم
خیلی راحت گرفتم گفتم جوجو اوف شد
با اینکه صبح تا شب در حال جوجو خوردن بود

ازیکسالگی شیرشب از ۱۸ ماهگی شیر روز رو کم کرده ویک ماه ونیمه جلاحذف کردم

سوال های مرتبط

مامان دلسا مامان دلسا ۲ سالگی
سلام مامانای عزیز همگی خوبین؟ من که خیلی خستمه و خوابم میاد دوشبه نخوابیدم. روز دوم از شیر گرفتن دلسایه (شیر خودمو میخوره) خیلی سخته
دوهفته س از لحاظ روحی کلی باهاش حرف ک دیگه ممه نباید بخوره، شیر روزشو کم کردمو تا رسیدم کامل قطع مونده بود شیر موقع خواب شبش و شیر شب ک ازهمه سختتره ، از روز جمعه تصمیم قاطع گرفتم ک شیر موقع خوابشم دیگه قطع کنم چون ی هفته مونده ب تولدشه گفتم تا تولدش دیگه شیر نخوادو راحت. دیشب ک پوستمو دراورد گریه و زاری و ممه ممه .... تا ۳ونیم بیداربود اونم باباش اومد با موتور چرخوندش تا خواب رفت فقط تا ۶ونیم خوابید پاشد شیر میخواست ندادمش تا ۹ گریه و بهونه ، ۹ خوابید تا ۱۱.
روزو ک کلا شیرشو قطع کردمو چندروزه بهونه نمیگیره الان ک وقت خوابش بود نخوابید شیر میخواست باباش از سرکاراومد ک بره با موتور بچرخونش خواب بره ی ساعته رفتن هنوز خوابش نبرده حتما، خوابم بره سه چهار ساعت بعد بخاطر شیر شب پامیشه و ....
خیلی سخته ای روزا و شبا تحمل گریه های بخاطر شیرشو ندارم دلم براش آتیشه ولی دیگه بیشتراز این شیرخوردن براش فایده ای نداره.
دعا کنین زودتر ب نخوردنش عادت کنه و خواب روزو شبش مثل قبل تنظیم بشه و خواب راحت داشته باشه😍🥰