این گن واسه بعد سزارین خوبه بگیرم؟

تصویر
۵ پاسخ

پاکسمن حیلی خوبه

اگر تهران بودی با نصف قیمتی که میخوای بخری برات میفرستادم
چون خریدم و‌ استفاده نکردم

من خریدم
ولی نبستم
اینقدر بچه داری اذیتم کرد

آره همین مدل ها خوبه پاکسمنش رو بگیر

من پاکسمن گرفتم
همینه کارکردش
یه کش پهنه وسطش یه کش باریک که روش میات
دکترم گفت بعد از 40بزن

سوال های مرتبط

مامان نیکی مامان نیکی روزهای ابتدایی تولد
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۶ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۱ ماهگی
مامان محمد حسین🩵 مامان محمد حسین🩵 روزهای ابتدایی تولد