برای تب شیاف بهتره یا پاراکید؟

۴ پاسخ

شربت استامینوفن بده

اگه با پاراکید نیاد پایین شیاف

اول پاراکیدبده اگ‌نیومد پایین شیاف بزن

اگ‌پاراکید جواب نداد بعد شیاف

سوال های مرتبط

مامان دلوان مامان دلوان ۱ سالگی
مامان گل پسری👼💙🧿 مامان گل پسری👼💙🧿 ۲ سالگی
مامان 𝐃𝐞𝐥𝐚𝐧𝐚🩷 مامان 𝐃𝐞𝐥𝐚𝐧𝐚🩷 ۱ سالگی