خانما تو هفته من طبیعیه درد پریودی ؟؟

۳ پاسخ

زمان بگیر اگر تو یه تایم مشخص بود فورا برو دکتر زایمان زودرس نباشه

آره منم گاهی اوقات داشتم میگرف و ول میکرد

درد منظم و پشت سرهم که بگیره ول کنه همش
نه طبیعی نیست
ولی اینکه در حد یه دیقه دردت بگیرع بعدش دگ درد نداشته باشی اره طبیعیع

سوال های مرتبط

مامان نی نی زهرا مامان نی نی زهرا ۱۲ ماهگی
مامان محمد صالح 🍼💙 مامان محمد صالح 🍼💙 ۱۱ ماهگی
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی
مامان فندقک👶🏻💙 مامان فندقک👶🏻💙 ۳ ماهگی
مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد