درد پریودی تو هفته من طبیعیه؟؟؟😭

۴ پاسخ

آره بخدا من پریشب یجور بود تا صبح‌مردیم‌شیاف پروژسترون گذاشتم بهتر شدم

هرچی درد هس طبیعیه تحمل کن🤕😂

استراحت کن و استرس نداشته باش خوب میشه
اگه هم دردت زیاد شد برو دکتر بهت شیاف میده

واي منم يكي دو روزه گاهي اوقات ميگيرتم، مدام استرس دارم ك از چيه، اصلا طبيعيه يان😫🥹اتفاقا آخرين بار همين نيم ساعت پيش درد ريز احساس كردم ب خودم اميد ميدم ميگم حتما بخاطر بزرگ تر شدن رحمه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی
مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی زهرا مامان نی نی زهرا ۱۲ ماهگی
مامان آرشیدا مامان آرشیدا ۱۲ ماهگی
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۷ ماهگی
مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 ۴ ماهگی
مامان سامیار🐻🤎 مامان سامیار🐻🤎 ۳ ماهگی
مامان آرسین 💙👼🏼 مامان آرسین 💙👼🏼 ۱ ماهگی