خانما خارش واژن دارم چكار كنم؟؟؟

۵ پاسخ

من گاهی خارش میگیرم پماد کلوتریمازول یک درصد یه دوبار میزتم خوب میشه، ولی بیرونیه
میگن داخل واژن خیلی خوب نیست

عفونت داری دکتر برو
منم خارش بیرونی داشتم پماد ان ان بهم داد

برو دکتر

منم خارش وسوزش داشتم رفتم دکتر پماد موضعی و داخلی داد بهترشدم

عفونته به دکترت بگو

سوال های مرتبط

مامان آنیا مامان آنیا ۱۰ ماهگی
مامان دُخملی🩷💚 مامان دُخملی🩷💚 ۶ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری