۷ روز به موعد بدون هیچ علائمی

۲ پاسخ

من علائمم از 6هفته شروع شد اونم نه خیلی

من سه روز مونده به موعد هیچ علائمی ندارم😔😥

سوال های مرتبط

مامان نوهان 🩵👶 مامان نوهان 🩵👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان الوین و سوین مامان الوین و سوین هفته چهاردهم بارداری
مامان 👶🏻😍 مامان 👶🏻😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری