2روز به موعد بدون هیچ علائمی خدایا یعنی چی میشه

۲ پاسخ

یعنی قرارع مثبت بشهه🥹♥️
من ک عیدیمو از امام زمان و پدرشون گرفتم
ایشالا شماهم میگیری🥹♥️
تست نزدی؟

منم ۳روز و علائمی ندارم

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مون مامان مامان نی نی مون هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان الوین و سوین مامان الوین و سوین هفته چهاردهم بارداری
مامان 👶🏻😍 مامان 👶🏻😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته دهم بارداری
🐣🎀fari 🐣🎀fari قصد بارداری