هعبییییی مگ میشه بدون هیچ علائمی

تصویر
۷ پاسخ

خوبه باردار باشم دارم دندونم عصب کشی پر میکنم آمپول پنسلین قرص چرک خشک کن میخورم واویلا خدا نکنه باشم چون گناهه انشاالله ک پریود شم

تصویر

من بی بی چکم روز نهم تاخیر مثبت شد بزن ایشالا مثبتی

منم ۶ روز تاخیر دارم امیدی هم ندارم روز دوم تاخیر بیبی زدم منفی شد

لعنت بهش هنوز آدم زودتر پریود بشه بهتره..بیبی چک ها هم آدمو امیدوار میکنن یا اعصابتو خورد میکنن😪

خب ازمایش بده خیلی زیاد

دختر بی بی چک بزن

منم مثل توام

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته دهم بارداری
مامان مامان نی نی مون مامان مامان نی نی مون هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته ششم بارداری
مامان الوین و سوین مامان الوین و سوین هفته چهاردهم بارداری