سعلامممم از ۱۵iuiو بدون هیچ علائمی 😬😁

۴ پاسخ

سلااام شمام مثل منید

سلام هزینه iuiچقدهستش؟

ان شاء الله که خیره
تست نزدی

سلام منم روز ۱۵ ای یو ا هستم هیچ علائمی ندارم استرس دارم از بدم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته دهم بارداری
🐣🎀fari 🐣🎀fari قصد بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته ششم بارداری
مامان الوین و سوین مامان الوین و سوین هفته چهاردهم بارداری
مامان نوهان 🩵👶 مامان نوهان 🩵👶 روزهای ابتدایی تولد