حریره بادام چطور درست کنم صبحا بهش بدم

۳ پاسخ

من بادوم خیس میکنم پوست میکنم خوردش میکنم با اب قاطی میکنم بعد یکم حالا ارد یا برنج میزارم خوب خوب بپزه پخت قشنگ باپوم با ابشو میریزم داخل برنج میزارم باهم قشنگ ترکیب بشن بعد پختن هردو میریزم تو میکسررر قشنگگگگگ لهس میکنم دوبارع مثل فرینی یکممم تو حرارت میزارم ولی هواست به اب شل بودنش باشهه بعد میدم بخوره از ۴ماه دارم میدممم

خوبه اینطوری اخه دکتر گفت شکر نبات اینا نده

بادومو پوستشو بکن
بعد با چای صاف کن ریز رنده کن بعد با اب قاطی کن با یذره نبات
بعد از صافی رد کن شیرَشو بده بخوره
ما اینجوری درست میکنیم

سوال های مرتبط

مامان یلدا مامان یلدا ۱ سالگی
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم ۱ سالگی
مامان آوینــــــا مامان آوینــــــا ۱۷ ماهگی
مامان مانی😍 مامان مانی😍 ۹ ماهگی
مامان علی و حسین مامان علی و حسین هفته بیست‌وسوم بارداری