۱۰ پاسخ

لیام🥹

من خانواده شوهرم اینا میگن بزارید لیام
خانواده خودم میگه ما نمیتونیم لیام رو تلفظ کنیم بزارید آیهان خودمم کلا از یک اسمی خوشم می اومد که ازش منصرف شدم موندم الان چی کار کنم

شوهرم می‌ره اینستا میگه فلان اسم قشنگه بیا این اسمو بزاریم من میمونم بین دو راهی که کدوم رو انتخاب کنم

من بچه عروس عموم دختره اسم شو گذاشتن نیهان یعنی آیهان ثبت نمیشه

لیام و آیهان ثبت نمیشه تو ثبت احوال

کاش دغدغه ام‌این‌بود الان😅ختنه کردیممممم از استرس مُردم

لیام قشنگتره

اروین

لیام

لیام قشنگه

سوال های مرتبط

مامان جانا و هانا مامان جانا و هانا روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی 💜🧸 مامان توت فرنگی 💜🧸 روزهای ابتدایی تولد