۴ پاسخ

احتمال زیاد کیسه ابه ک سوراخ شده اگه دیدی دردت منظم شد برو بیمارستان

ترشحاتت حالت آبکی داره وقتی دست میزنی هنگار چسبندگی داره؟

آخرش اینطوری میشه

دیگ طبیعیه منم همینم

سوال های مرتبط