بچها تکون خوردن جنین رو زیر شکم چرا احساس میکنم

۵ پاسخ

خوب طبیعیه هنوز پایینه کم کم میادبالا

۳۰ هفته به بعد

هفته ی منو شما بچه بالا نیومده هنوز

خب منم همونجا حس میکنم دیگ 😐😐😐

پس الان توقع داری تو معدت باشه؟

سوال های مرتبط