شیر خشک گرون شد؟؟؟

۷ پاسخ

بله. سهمیه هاهم کم‌شده

آره من آپتامیل پرونوترا میگرفتم ۱۳۰با کدملی الان ۱۹۰میگیرم با کدملی آزاد هم ۲۳۷شده

بیشتر از سهمیه که نمیتونه بهم بده آزاد حساب میشه

بله اپتامیلو با سهمیه میگرفتم ۱۲۶ الان شده ۱۵۰

آنوقت میگن بچه بیارین

گرون ک هیچ پیدا نمیشه

آره، ببلاک رو برا پسرم با کاملی ۱۱۷ تومن می‌گرفتیم الان انگار ۱۵۰ تا ۱۷۰ شده ، دقیقش رو نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💙💙 مامان دوقلوها💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۰ ماهگی
مامان دو تا جوجه ❤️ مامان دو تا جوجه ❤️ ۱۱ ماهگی
مامان 🧸 𝔸𝓎𝕤𝓤 🧸 مامان 🧸 𝔸𝓎𝕤𝓤 🧸 ۱۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۹ ماهگی
مامان علی یاسمن مامان علی یاسمن ۱۳ ماهگی
مامان نیهان🫀🧿 مامان نیهان🫀🧿 ۱۰ ماهگی