خانم ها شیرخشک هم گرون شد 🥲

۹ پاسخ

والا من که هر هفته ۵۰ تومان گران تر میخرم

اپتامیل مگه پیدا میشه 🥲

من نان رو همون قیمت گرفتم شاید یه‌داروخانه‌۵۰‌زیاد‌کنه‌ولی‌بقیه‌نه

نه بابا من میخرم همون قمیت قبلی است

کدومش چقدر شده؟

نان میدم همونه که

چه ارزون بود این نشه فقط نان قیمت ثابت مانده

چقدر شده🫤

چقدر شده

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💙💙 مامان دوقلوها💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان گل آفتابگردون مامان گل آفتابگردون ۱۲ ماهگی
مامان دو تا جوجه ❤️ مامان دو تا جوجه ❤️ ۱۱ ماهگی
مامان مامانی فندقمم مامان مامانی فندقمم ۱ سالگی
مامان 🧸 𝔸𝓎𝕤𝓤 🧸 مامان 🧸 𝔸𝓎𝕤𝓤 🧸 ۱۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۹ ماهگی
مامان علی یاسمن مامان علی یاسمن ۱۳ ماهگی
مامان پرنسس خانوم💖🧸 مامان پرنسس خانوم💖🧸 ۱۶ ماهگی