۶ پاسخ

گلم وقتی بچه سینه رو میمکه سینه زخم میشه و کرم شقاق سینه برای اون خوبه برای بچم بی ضرره

من از شیر خودم زدم روش خوب شد کرم نخریدم

یعنی از همه نوک سینه شون ترک میخوره حتما؟

برا نوک سینه موقعه شیر دادن ک اگه زخم شد میزنی خوب میشه ولی من چون تو بارداری حساسیت میکنه سینم دکترم نوشته جایی ک پوسته پوسته میشه میخاره میزنم درجا خوب میکنه اسم پمادم ماتیلداس

زخم شدن نوک سینه بخاطر شیردهی
که اگر زخم شد بزنی خوب شه اذیت نشی

برای نوک سینه هست که خدایی نکرده زخم شد پماد بزنی

سوال های مرتبط

مامان زهراکوچولو مامان زهراکوچولو ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادوین و رایان مامان رادوین و رایان هفته سی‌ونهم بارداری