۶ پاسخ

بچه پسر باشه مادر خوشگلتر میشه ، ویار دختر از پسر بیشتره ولی قطعی نیستن

والا اینا هنوز از علم پزشکی هچی ثابت نشده گلم
فقط بخوای زود بفهمی ازمایش خون ژنتیک یا سلفری همین

اره مادر دختر خیلی حالت تهوع و استفراغ داره مادرپسر سینه ی سمت راستش بزرگتراز سینه ی چپشه و..

نه والا ربط ندار

نرفتی ان تی؟

شکم مادری که دختر داره پایین تره
ولی شم مادری که پسر داره بالاتر و تیز تره .

سوال های مرتبط

مامان مهدیار💙 مامان مهدیار💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسرمو💙دخترم💓 مامان پسرمو💙دخترم💓 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته هجدهم بارداری