۴ پاسخ

یه کم کم‌خونی داری بقیش تو بارداری نرماله نشون دکتر بده که خیالت راحت بشه

قند خون و تیروئیدت نرماله
یکم کم خونی داری یکمم عفونت ادراری داری گروه خونیت هم O+ هست
هپاتیت و ایدز هم نداری

عفونت داری زیادم هست هموگلوبینتم پایینه

اینم هست

تصویر

سوال های مرتبط

مامان 🍓 توت فرنگی مامان 🍓 توت فرنگی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۷ ماهگی
مامان معجزه کوچیک مامان معجزه کوچیک هفته سی‌وسوم بارداری