۳ پاسخ

نزن برا التهاب و تب خوبه مسکن هم هست
ولی خیلی ضرر داره برا بدن

وقتی ک تب پایین نیاد امپول میدن ک تب قطع بشه

حتما صلاح دونسته نوشته.

سوال های مرتبط

مامان مادرقندعسل مامان مادرقندعسل ۲ سالگی