خانوما بیمه تکمیلی آیا ازمایش و سنو گرافی و ویزیت ودارو رایگانه؟

۷ پاسخ

من تا الان دوتا سونو دادم رایگان بوده...

فقط جاهایی که قرار داد دارن با بیمه تکمیلیتون رایگانه

میگن درصدی

من ندارم عزیز
ولی برادر شوهرم داره

بعله چند درصدی

بله غیراز بعضی دارو ها ک تقویتی یا خارجین و بعضی ازمایشا ک تخصصی ان بقیه رایگانن

نه عزیز

سوال های مرتبط

مامان چشم انتظار🪽 مامان چشم انتظار🪽 قصد بارداری