۵ پاسخ

زرده نبود

من پارسال داشتم فقط ساک بارداری بود

برا من یه کیسه دو میل بود که بفهمی نفهمی میدیدنش بتام اومد پایین و در اخر افتاد و یه خونریزی عادی داشتم

اره داشتم من فقط کیسه بود

بارداری پوچ معمولا فقط کیسه هست
وجود جسم زرده بارداری پوچ رو رد میکنه‌...

سوال های مرتبط

مامان .❤️. مامان .❤️. هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آرش 🧿 مامان آرش 🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ارتین مامان ارتین ۵ سالگی