وقتی کیسه زرده نداره احتمال پوچ بودن بالاست نه؟؟
این سونوی چیه که رفتی؟
زود رفتی عزیزم هشت هفته برو ک صدای قلبش بشنوی
واژینال دادی ندیده !!؟؟؟
فعلا نه.
سلام روبیکا گروه داریم برای بارداری اقدام سوال هایی که نمیدونن از خانمای با تجربه میپرسن از تجربیاتشون میگن اگه میخوای عضو بشی تو روبیکا پیام بده تا عضوت کنم misagh457
نمیدونم باز. بتا کی دادی چند رو تاخیر چند بود؟؟؟؟
آره هنوز ولی زوده واسه سونو
نه عزیزم اما اصلا جای ترس نیست
استرس هم نداشته باش
نوشته فاقد ینی بدون
اگه بنویسه دارا ینیهست
اما چون زود بوده مشخص نبوده اصلا اصلا نمیخاد استرس داشته باشی همه همینجوری بودن
والا زده فاقد رویان و کیسه زرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.