کی میتونه اینو تفسیر کننه ببینه کیسه زرده تشکیل شده یا نه

تصویر
۹ پاسخ

چرا صبر نکردی هفته های بالا تر بری

یسریا اصن بلد نیستن بخونن نو چهار هفته و پنج روز چطور جنین و قلبش گفتن هست اخه 🤦‍♀️الان خیلی کوچیکه

هم کیسه زده هم جنین تشکیل شده.
ضربان قلبشم شنیده میشه🥰🥰

عزیزم مبارکت باشه خیلی خوبه
همه چیزش تشکیل شده
ضربان قلبشم مثل اینکه هست

هماتوم و مایع ازاد در لگن وجود ندارع

اره تشکیل شده حط اول نوشته yolk sac

خواستم شکمی انجام بدم هر کار کردم قبول نکرد گفت باید واژینال انجام بدی

سونو شکمی رفتی یا واژینال ؟

نمیدونم عزیزم
خودش چیزی نگفت ؟

سوال های مرتبط

مامان .❤️. مامان .❤️. هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه✨ مامان جوجه✨ هفته سی‌ام بارداری
مامان ایلین مامان ایلین ۵ ماهگی
مامان ارتین مامان ارتین ۵ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیستم بارداری