کیا به بچشون شیر خشک آپتامیل میدن؟
راضین؟

۴ پاسخ

من از ۴ روزگی به دخترم میدم راضیم

من از اول میدم خوبه به نظرم

من کمکی میدم اونم شبا روزی دو تا سه بار
خوبه وزن‌گیریشم‌عالیه

من‌پرونوترا میدادم عالی بود

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۵ ماهگی
مامان دیار💙 مامان دیار💙 ۹ ماهگی
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۱۵ ماهگی