درد واژن طبیعیه؟ تو هفته های من

۹ پاسخ

اره طبیعیه، من یکم درد واژن دارم و دکترم گفت طبیعیه ممکنه به مرور بیشترم بشه

هرچی جلوتر بری بیشتر میشه
منکه انگار یکی نشسته رو لگنم😵‍💫
مامانم میگه اره خب یه نفر نشسته تو لگنت😂

من ک دارم

آره گلم من هنوزم دارم هفته بالاتر بری بیشترم داری

حالا ک خوبه از وقتی هفته اول ۸تموم کردم به قدری درده ک دلم میخواد گریه کنم

منم دارم
طبیعیه واقعا؟

منم چند روزه دارم😐😐🤧

اره من استخوانم له له

من ک هر روز دارم

سوال های مرتبط

مامان سید علی مامان سید علی ۷ ماهگی
مامان فربد مامان فربد ۹ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دریا مامان دریا هفته بیستم بارداری
مامان آیلین ♥️ محمد مامان آیلین ♥️ محمد ۲ ماهگی
مامان نور چشمم مامان نور چشمم ۱ ماهگی