۱ پاسخ

من از ۱۳ روز قبل پریودی این حس رو داشتم برای اولین بار و با یک روز تاخیر و کلی علائم بی بی زدم منفی شد الان موندم والا

سوال های مرتبط

مامان روژان و ایهان مامان روژان و ایهان هفته بیست‌وهشتم بارداری