سلام کسی میتونه دستور مصرف اینو بخونه؟

تصویر
۶ پاسخ

وقتایی که نفخ و دلدرد داشت بده

هر ۱۲ ساعت یک قاشق مربا خوری فک کنم

هر ۱۲ساعت ۵ سی سی

هر۱۲ساعت

اقاشق مرباخوری معادل ۵سی سی

هر ۶ ساعت ۲ سی سی

سوال های مرتبط

مامان قند عسل❤️ مامان قند عسل❤️ ۱۸ ماهگی