۸ پاسخ

پسر منم عاشق کالباس و خیلی زیاد میخوره تا میبینه با گریه میخاد

خودت درست کن براش یا خونگی بخر که بدونی داخلش چیه

ما خودمونم نمیخوریم

توصیه میشه هیچ کس نخوره معلوم نیست اون ها چیه

نه اصلا ما کلا اینجور چیزا رو نمیخوریم

هیچی نمیشه نگران نباش . ۱ کیلو نخورده که یدونه خورده

چطکر سوسیس ب بچه میدین؟
واسه بزرگا هم خوب نیس چ برسه ب بچه
حالا ایندفعه دل درد نشه دفعه بعد بهش نده ضرر داره

نه ندادم تا حالا
خودمون هم خیلی کم میخوریم چه برسه به بچه

سوال های مرتبط

مامان گلی و تودلی👶 مامان گلی و تودلی👶 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی
مامان دخترم مامان دخترم ۲ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۲ سالگی