۴ پاسخ

کندر بجو

میتونه نشونه زایمان باشه
درد یا انقباض نداری؟؟

برو بیمارستان فشارت چنده

منم اسید معدم زده بالا و معدم اتیشع و همش میخوام بالا بیارم

سوال های مرتبط

مامان دلین خانوم❤️🥹 مامان دلین خانوم❤️🥹 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محمد و فاطمه مامان محمد و فاطمه ۱۵ ماهگی