۳ پاسخ

شما موقع فعالیت دارین ؟من استخوان واژنم وقتی سرپا هستم خیلی درد داره ..تاوقتی خوابیدم ودراز کشم خوبه .ولی کافیه پله یا فعالیت باشه حتی مختصر .دیگه درد عجیب انگار شکسته

منم همینطورم
از درد لگن و پا نگم دیگه🥹

تو این هفته ها طبیعیه
منم دارم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری