اجیا بنظرتون قلب بچم تشکیل شده ۷هفته ۳روزم

۱۲ پاسخ

سه چهار روز دیگه صبر کن هشت شدی برو

اره من ۷هفته ویک روز رفتم

منم دقیق مثل تو بودم رفتم شکمی ندید واژینال دیدش .تازه ۸ روزم عقب تر بودم.اگه شکمی هستی و ندید استرس نگیر کوچیکه هنوز .

دقیقا هم هفته منی ولی برای من ۹ داده سونو من نمیخام برم میخام هفته بعدش برم ک ۹ هفتم کامل بشه برم ک دیگ استرسی نباشه

سونو همیشه چند روز بیشتر میزنن هفته رو هشت هفته برو چون میبینی قلب تشکیل نشده الکی استرس میگیری

من دقیقا هفت هفته و سه روز رفتم تشکیل شده بود

اره عزیزم منم ۷ هفته و ۳ روز رفتم

حتما عزیزم فقط اصلا استرس نگیر بسپر به همونی که داده
فردا قشنگ ترین صدای عمر تو می‌شنوی🙂
وقتی دراز کشیدی برای همه بعدم من دعا کن ❤️‍🩹🥲

اره برو

آره تشکیل شده

اره‌‌‌‌

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان mom مامان mom هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد
مامان اطلس💕 مامان اطلس💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری