سه چهار روز دیگه صبر کن هشت شدی برو
اره من ۷هفته ویک روز رفتم
منم دقیق مثل تو بودم رفتم شکمی ندید واژینال دیدش .تازه ۸ روزم عقب تر بودم.اگه شکمی هستی و ندید استرس نگیر کوچیکه هنوز .
دقیقا هم هفته منی ولی برای من ۹ داده سونو من نمیخام برم میخام هفته بعدش برم ک ۹ هفتم کامل بشه برم ک دیگ استرسی نباشه
سونو همیشه چند روز بیشتر میزنن هفته رو هشت هفته برو چون میبینی قلب تشکیل نشده الکی استرس میگیری
من دقیقا هفت هفته و سه روز رفتم تشکیل شده بود
اره عزیزم منم ۷ هفته و ۳ روز رفتم
حتما عزیزم فقط اصلا استرس نگیر بسپر به همونی که داده
فردا قشنگ ترین صدای عمر تو میشنوی🙂
وقتی دراز کشیدی برای همه بعدم من دعا کن ❤️🩹🥲
اره برو
آره تشکیل شده
اره
اره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.