بچه ها دکتر رفتم استامینوفن ۵۰۰ داد بهم

۶ پاسخ

منم ۵۰۰ بدون کدئین میخورم. ۳۲۵ روم جواب نیس

استامینوفن جزو داروهای کاملا بی خطره.دکتر گفت ایرانیاش اسمش ۵۰۰ هست دوزش ۱۰۰ هستش هیچ خطری نداره.

پس حتما داروهایی که داده رو مصرف کنید استامینوفن هم برای پایین اومدن تب خوبه وهم بدن درد،مسکنه

منم هرموقع سردرد بگیرم میخورم

دکتر به منم داد چند وقت پیش که سرماخوردم وتاکید داشت اگر تب داشتم حتما بخورم

اگر سرماخوردین اشکال نداره بخورین مخصوصا اگر تب دارین حتما بخورین چون خانم باردار نباید تب کنه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نوک طلا🐣 مامان نوک طلا🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دخترخانوم🩷 مامان دخترخانوم🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان قند.نباتم مامان قند.نباتم هفته بیست‌وپنجم بارداری