بچه ها منم منفی شدم 😔😔

۷ پاسخ

اشکال نداره عزیزم خدای ماهم بزرگه بالاخره مثبت میشه نگران نباش

آن شاا‌. بزودی مثبت هم میشه ❤️

منم درد پریودی دارم دیگه ان‌شاءالله میرم برای عمل پولیپ شماهم عمل انجام میدین؟ خیلیا بعد از عمل زود باردار شدن ان‌شاءالله برای ما هم خیره🤲🏻✨

انشالله ک ب زودی مثبت میشه

شما که بی بی چکتون مثبت بود چرا اینجور شد دیگه بی بی چک نزدی بغیر از اون روز

عزیزممم ناامید نباش
انشالله بزودی خبر بارداری میزاری
توکل به خدای بزرگ و مهربوون❤️🙏🏻

به امید خدا به همین زودیا شاهد مثبت شدنش باشی♥️

سوال های مرتبط

مامان لیمو 🤰 مامان لیمو 🤰 قصد بارداری
در انتظار فندوق در انتظار فندوق قصد بارداری
مامان قندون مامان قندون هفته چهارم بارداری
مامان مامان دلانا مامان مامان دلانا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آینده👶 مامان آینده👶 قصد بارداری
مامان میشم...🥹 مامان میشم...🥹 قصد بارداری
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
حلما حلما قصد بارداری