سلامم خانماا تازه قندمو گرفتم ۱۱۶بود خوبه؟

۱۰ پاسخ

خوبه زیر ۱۲۰ عالیه نگران نباش

ناشتا زیاده ۸۶نرمالشه منم ۱۱۰بودم اوردم پایین نوشابه و قند وشکر و شیرینی ترشی حذف کن میاد پایین من حتی چایی با قند هم نخوردم

اگر دیابتی نیستی زیاده عزیزم

اگ بعد غذاخوبه

این قند ناشتائه؟ یا یکساعت بعداز غذا یا دوساعت بعدازغدا؟
باید بگی کدومو اندازه گرفتی رنج هرکدوم فرق داره

سلام ناشتا یا بعد محلول یا بعد صبحونه؟

خوب نیست زیاده من ۱۱۰ بودم متفورمین میخورم رعایت کن

بعد غدا بود؟چقد بعد غذا بوذ؟یک ساعت یا دوساعت

ماله من 76بود

زیاد ه

سوال های مرتبط

مامان کوهیار مامان کوهیار هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی
مامان بشه من(هامین💙) مامان بشه من(هامین💙) ۳ ماهگی