۷ پاسخ

قند منم مثل شما بود تو ازمایش ولی یک هفتست رعایت میکنم با دستگاه قند خونگی خوبه به نظرتون بازم باید انسولین بزنیم؟

اره عزیزم خوبه ولی پنج قاشق برنج برای خانوم باردار خیلی کمه بنظرم برو پیش دکتر تغذیه تا با نیاز بدنت یه رژیم برات بنویسه

آره خوبه

اره خوبه عزیزم

آره عزیزم همون شیرینی جات و حذف کنی کافیه عزیزم

خوبه زیر ۱۲۰

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی ۱۱ ماهگی
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی