۶ پاسخ

من بیمارستان بستری بودم دکترا میگفتن دو رقمی باشع قند ناشتا خوبه

خوبه زیر صد و حتی خود صد رو دکتر من میگه دیابت نیست

بالای ۹۲ ناشتا برای خانم باردار هشدار پیش دیابت

بالاس
احتمالا بگه رژیم رعایت کنی دو هفته بعد تکرارش کنی

اره ولی رعایتم بکن ناشتا باید زیر ۱۰۰و دوساعت با زیر ۱۳۰ باشه خوبه از شما

بالاس عزیزم. برای من ۹۴بود بهم متفورمین داده حالا شما رژیمتو رعایت کن میگه یبار دیگه آزمایش بدی

سوال های مرتبط

مامان عسلچه مامان عسلچه هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی ۱۱ ماهگی