۳ پاسخ

خیلی خوبه روزهای اولم دخترم اینو میخورد خیلی میپیچید به خودش اما بعد دو سه روز بهش عادت کرد و ساخت بهش

اره خوبه

آره من استفاده میکنم از بین قطره های دایمتیکون و کولیکز، اهورا نی نی به دخترم ساخته

سوال های مرتبط

مامان نازنين زهرا❤️🌸 مامان نازنين زهرا❤️🌸 ۴ ماهگی
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی