بستنی سنتی اشکال داره بخورم بنظرتون؟

۷ پاسخ

ن منم میخورم

نع منکه میخورم

من میخوردم

به‌به‌بخور

سلام عزیزم الان دیگه عب نداره چون زعفرونشون خیلی کمه

😐😑😐😑😐

ن اتفاقا میگن وزن میده به بچه

سوال های مرتبط

مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۶ ماهگی
مامان دلی



🎀 مامان دلی 🎀 ۳ ماهگی