۳ پاسخ

من قرص لاکتاول گرفتم خیلی خوبه البته فیمتش ی کم بالاس
علاوه بر شیر افزار اشتهااورهست

آره عالیه
خرما هم خییییلی خوبه
با آب جوش،چای کمرنگ،دمکرده زیره اینا بخور

رازیانه با خرما بخور

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۲ ماهگی