شام نینی هاتون چیه ؟
من جدیدا از غذای خودمون میدم

۳ پاسخ

من آبگوشت گزاشتم نهار برای شام هم همونو میدم.

ناهارش بود شامشم همینو میدم

تصویر

منم از غذای خودمون میدم 😁ولی نمک نمی‌زنم کلا به غذامون تو سفره خودمون اضافه میکنیم بجز زرد چوبه هم ادویه دیگه نمی‌زنم اگه بزنم نمیدم بهش

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۳ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۲ ماهگی
مامان ای‍🌙لین🧸✨ مامان ای‍🌙لین🧸✨ ۱۳ ماهگی
مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری