خانوما شام‌ نینی هاتون چیه؟

۸ پاسخ

معمولا هرچی ظهر براش پختم باقیش رو شب میدم...اگر چیزی نموند فرنی یا تخم مرغ درست میکنم...دوبار که نمیشه غذاددرست کرد

جوجه

برنج وسیب زمینی

تاس کباب 😬

سوپ بلدرچین

آبگوشت‌با‌گوشت‌قرمز

مرغ و سیبزمینی و هویج وجوپرک و پیاز پختم بعد میکس کردم یه قاشق بیشتر نخورد🥲

عدسی

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۳ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۲ ماهگی
مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آریا✨ و تو دلی♥️ مامان آریا✨ و تو دلی♥️ ۲ سالگی
مامان دخترام🩷🩰 مامان دخترام🩷🩰 ۱۲ ماهگی
مامان دخترام🩷🩰 مامان دخترام🩷🩰 ۱۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی