۳ پاسخ

هیچی ادویه خوب نیس اصلا برای بچه حتی نمک هم نمیخواد

عزیزم هیچ وقت همه چیز رو با هم اضافه کن هر ماده غذایی که اضافه میکنی باید چک کنی حساسیت نده اما ادویه ها بخاطر حساسیت زا بودن به نظرم چیزی نریز من برای پسرم تا دوسال فقط زردچوبه و نمک استفاده میکردم

ادویه نریز نمکم خیلی خیلی کم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و هایلین مامان ماهلین و هایلین ۶ ماهگی
مامان ایلیا وروجک مامان ایلیا وروجک ۲ ماهگی
مامان 🩷یسنا یاسین🩵 مامان 🩷یسنا یاسین🩵 هفته سی‌ونهم بارداری